Доставка и плащане

Всички артикули от www.anmar.bg могат да бъдат закупени от складовата база на Анмар ООД.

Поръчки по телефон/VIBER/ се приемат в часовете между 9 и 17 часа! Поръчки директно от системата ни може да извършвате 24 часа в денонощието!

ДОСТАВКА

1. Доставка се прави само на успешно приета поръчка, с валиден e-mail, име на получател и телефон за обратна връзка

2. Доставките се извършват в рамките на  1-2 работни дни на артукилите обявени като налични

3. Поръчки се обрабатват всеки работен ден между 9:00 и 17:00

4. Валидни поръчки приети в системата преди 14:00 се обработват и изпращат същия ден. Поръчки приети след 14:00 се обработват и изпращат следващия работен ден

5. Доставката се извършва с куриерска фирма Еконт Експрес до офис на куриера или адрес по желание на Купувача

    5.1. Всички клиенти на е-магазин www.anmar.bg ползват 15% отстъпка от куриерска услуга на Еконт Експрес
    5.2. Всички пратки се изпращат от офис на куриер.
    5.3  Всички пратки се изпращат със застраховка - обявена стойност и опция ПРЕГЛЕД. Молим Ви задължително възползвайте се от нея и преглеждайте пратките си пред КУРИЕРА ИЛИ В ОФИСА НА КУРИЕРА. Липси или несъответствия по поръчката Ви, които не са регистрирани пред Куриер, няма да бъдат уважавани!

6. Цената на куриерската услуга не е фиксирана и е изцяло ЗА СМЕТКА НА КУПУВАЧА. Цената на куриерската услуга се влияе от множесвто фактори:

   6.1. Офис на куриер или адрес на получател
   6.2  Тегло, обем и стойност на поръчката
   6.3  Начин на плащане
*Наш консултант ще се свърже с вас за да Ви уведоми за цената на куриерската услуга

7.Доставка на поръчана стока не се извършва в неделя и официални празнични дни.

8.Всички поръчки, постъпили в събота или неделя, се обработват в понеделник.

9.Ние не носим отговорност за забавянето на поръчки, в следствие на сгрешени лични данни, лоши метеорологични и пътни условия, национални празници, официални неработни дни или стачки на транспортните компании и се надяваме да проявите разбиране и търпение, в случаите, в които забавянето е причинено от независещи от нас фактори.  

ПЛАЩАНЕ

1. Плащане с наложен платеж - ПОЩЕНСКИ ПАРИЧЕН ПРЕВОД.

Заплащате поръчката на куриера, който Ви издава разписка за прием на паричен превод. Ако имате издадена фактура към поръчката, моля прикрепете разписката за паричен превод към фактурата. Вашата фактура е без фискален бон.Това е възможно, с оглед Наредба 18 от       2006г.,чл.3 на Министерство на финансите. Ако нямате фактура към поръчката, моля пазете разписката за прием на паричен превод в случай, че желеате да предявите рекламация към поръчката

2. Плащане по банка - платежно нареждане

В случай , че желаете да заплатите по банка ще издадем и  ще Ви изпратим проформа фактура,по която да извършите плащане. След потвърждение на плащането изпращаме поръчката на желан от Вас адрес или офис куриер. Оригинална фактура на хартиен носител ще получите заедно с пратката. За издаване на фактури на ЮЛ  са ни необходими пълните реквизити на ЮЛ. За издаване на фактура на физическо лице са ни необходими 2 имена

Ако не съм доволен от закупената стока ?

Ние гарантираме, че ако се почувствате неудовлетворени от доставените продукти ще ги сменим с други или ще върнем обратно получените за тях пари, при условие, че ни ги върнете в запазена оригинална опаковка,ненарушена цялост и състояние в което сте ги получли при покупката

РЕКЛАМАЦИИ И ВРЪЩАНЕ НА ПОРЪЧКА

1. При грешно подадени поръчки от страна на Купувача бихме могли да ги сменим или да Ви върнем парите, като в случая клиента заплаща транспортните услуги.

2. При сгрешена поръчка от нас, ние гарантираме, че ще ви изпълним поръчката като транспортните разходи са изцяло за наша сметка.

3. Съгласно закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителите на онлайн магазина www.anmar.bg имат право да върнат или заменят поръчката в следните случаи:

   3.1.Поръчаните продукти имат липси, непълна комплектовка или дефекти
   3.2. Когато има несъотвествие на поръчаните артикули и доставените
   3.3. Поръчката е с нарушена цялост или повредена 
* във всички случаи от т.3  куриерските услуги са за сметка на Продавача - www.anmar.bg

4. Отказ от закупена стока: Всички потребители на www.anmar.bg  могат да върнат закупена стока в законоуставения срок от 14 дни при следните усливия:
   4.1  Артикуите да не са използвани, да не  са разопаковани и да са в търговски вид в който са получени
   4.2. Да са налични всички прилежащи документи към поръчката: Касов бон, разписка за паричен превод  и/или фактура
 * В случай , че Купувача реши да върне поръчката, куриерските услуги са изцяло за сметка НА КУПУВАЧА

Всички спорове между страните във връзка с изпълнението и/или тълкуването на настоящите условия за връщане или замяна на поръчки, следва да се решават чрез преговори  в дух на разбирателство и добра воля. Ако не бъде постигнато съгласие, всички неразрешени спорове между страните  ще бъдат разрешавани от компетентния съд, според действащото законодателство в Република България.